Stævne i Højris

Astrid Öberg og Ally samt Ida Marie Sørensen og Samsonite har været til stævne i Højris, hvor Astrid vandt LC3 på Ally med procenterne 68,8. Ida Marie og Sam red LB3 og vandt LB breddeklassen med 68,387%.

Isolde & Nor red første afdeling af mini cup i 40 cm  – metode B0 med 0 fejl. Anden afdeling var i 50 cm. – metode B4. Her var de igen 0 og sluttede samlet med en 4. Plads i mini cuppen.

Dagmar Rodenberg og Colorline samt Ida Marie Sørensen og Samsonite var også i aktion i Højris. Begge ekvipager stillede op i Medi Cuppen, hvor de fik en sløjfe med hjem  for at ride fejlfri i den indledende runde. Desværre røg der en bom i finalen for begge, men troet det var det en rigtig god oplevelse.

Mathilde og Fandango fik en nulrunde i LB1* og i LB2* metode B4 blev det til en enkelt bom på allersidste spring i omspringen. Hun vandt maxi-cuppen.