BSR’s klubstævne

Emilie og Jolly været i gang til vores eget klubstævne. De sprang 2 60cm klasser begge 0-runder. Senere i dressur fik de sig kæmpet igennem igennem LB1 med 66,935%

Ida har haft en forrygende stævnedag på hendes hest Lee Roy. I spring fik hun to fejlfrie runder i henholdsvis 100 og 105 cm. I dressur opnåede hun en flot 2. plads i LC.

Caroline og Findus startede deres første stævne. Det blev en flot 0-runde i springning

Cecilia Lomholt Olesen og hendes pony Jack Daniels red 2 flotte 0 runder i hhv. 30 & 40 cm.

Anna Østergaard Madsen og Akine’s Rosalina red deres første LA4 sammen til 71,029% hvilket resulterede i en 1. Plads.

Sofia Pedersen fik en flot 3.plads i lb1 med 68,8% og red til 67,5 % i en la1 på Cantell

Dagmar og Caya deltog i spring. Her fik de to nulrunder.