Fastelavnsstævne BSR

Hekse Julie og Horsmarks Diva Duchess sprang 2 flotte 0 runder i 75 og 80 cm til Brande Rideklubs fastelavnsstævne.

Heidi Birch Kristensen og Elmely Dalton startede klubmesterskab i dressur.
De red LA1 til 72,63% og vandt titlen som klubmester 2018.
Heidi og Dalton vandt derudover bedste udklædning.

Andrea Coulthard vandt LD1

Johanne og Fie red 2 fejlfrie runder i rideskolemesterskabet i spring og det gav en 2. plads.
I rideskolemesterskabet i dressur, blev det til en 2.plads med 69.602%
Johanne og Fie fik også en roset for bedste udklædning.

Amalie Birksø Thorsen og Beauty red rideskole mesterskab i spring og i dressur, spring fik de en 3. plads og i dressur debuterede de i LA1 og vandt klassen.

Amalie Birksø Thorsen red også på Mira-Bell til klubmesterskab, de debuterede i LA1 og red til 68,475%

Mille Fogtmann debuterede i sløjfespring på Esmaralda med bom på jord og fik en fin sløjfe, derudover startede hun LD1, også på Esmaralda og blev placeret på en 3. plads med 70,833 %.

Og så havde vi resultater af tøndeslagningen
For de små børn blev Mille Fogtmann kattekonge og Josephine Ebbesen kattedronning.
Hos de store børn blev Nanna Øberg kattekonge og Caroline Overgaard kattedronning.