Hammerum Ponyuge

Caroline Arvad Overgaard og Skovgårds Safir deltog i weekendens regionsstævne i Hammerum, hvor de fik en flot 3.plads i LD1 med 71,667%.
Ved samme stævne startede Mathilde Arvad Overgaard og Jestis Aristoteles deres første LA3, hvor de red til 65,333%.
Nadia Thinggaard og Valør har redet helt forrygende til Ponyuge i Hammerum. Fredag var de på vinderholdet i holddressur sammen med Herning Rideklub/Stald Magic pigerne Ida Marie på Square Dance, Anna på Cake Royal og Sophia på Zack. Nadia og Valørs bidrag til sejren var en LD2 redet til 75,240%. Lørdag startede Nadia og Valør LD1. Her løb de igen med sejren med imponerende 78,058%.
Matilde Ørskou Madsen og Gullith sprang LD og LC . Begge klasser var stilspringning S4. I LD’en red Matilde til 8.25 i hovedrunden og kvalificerede sig dermed til omspringning hvor hun også red til 8.25, hvilket gav en superflot 3. plads.
I LC’en red Matilde til 9.0!!! Men havde desværre en bom hvilket trak 0.5 point ned og betød at Matilde lige akkurat ikke kvalificerede sig til omspringning. Men en virkelig flot tur.
matilde_gullith_aug2015
ponyuge2015