Stævneresultater fra weekendens mange stævner

Nadia_herning_aug2014 Stinna_Kellerup_aug2014 Filippa herning aug2014Kamilla_herning_aug2014Til distriktsstævnet i ponyspringning i Herning Rideklub blev Filippa C. Andersen og Aggerholm´s La Fayette placeret som nr. 2 i LA*.
Derudover red de også en dobbelt nulrunde i LB** uden at opnå placering.

Ved samme stævne fik Kamilla Guldal Jørgensen og ponyen Clonkela Miss en 1. Plads i LB*

Nadia og Jarno fik en nul-runde i U-LC (sløjfe), og en dobbelt nul i LB* (uden placering, men til gengæld gjorde turen Nadia til kat.2 rytter). Søndag startede de C-stævne i Ponygården Solvang. Her blev det til endnu en nul-runde i U-LC og en 2. plads i LB*.

Stinna Thiele Nielsen har været til hendes debut C- Stævne idag, sammen med Phoenix. I Kellerup på fyn,  red de en fejlfri runde i ULC, og red dobbelt nul runde i LB*, hvor de var første uplaceret ekvipage. På Charlie fik hun en 2 plads i LB*

Ved Vadehavsstævnet i Kongeå fik Tine Krog Jensen og Arctic Fairy en 3. plads i LB** og en 4. plads i LA**