Regionsstævne i Ikast

Nogle morgenfriske piger fra BSR var i dag til regionsstævne i Ikast, hvor de startede LD1 og LD2. Pigerne og ponyerne gjorde det fremragende. Der var ingen placeringer i klassen, men rosetter til dem som red over 60%, så alle BSR rytterne havde roset med hjem. På billederne Mathilde på Dina (Ninna), Matilde på Mini, Caroline på Safir, og Nadia på Jarno.

gruppe_marts 2014nadia_jarno_marts2014Magic Noir_april2014

Nadia og Jarno var til regionsstævne i Ikast. Her var de fejlfrie i LD sløjfespring, og fejlfrie i LC sløjfespring. Desuden blev de samlet nummer 2 i midi-ForårsCuppen (Stort æresbånd til de 3 ryttere med færrest fejl og hurtigste tid i LC).

Amalie G. Rosenlund og Magic Noir fik ved regionsstævnet i Ikast Rideklub en 2. plads i LC1, hvor de red til 69,4%. Magic Noir er ejet af Anette Bach.