Landsstævne på Vilhelmsborg

Tine KrogJensen og Famous Choice red i torsdag landsstævne i spring på Vilhelmsborg. Her blev de nr 6 i MB* og havde en fejlfri tur i deres første MA* men desværre lige uden for placeringerne.
I samme klasse MA* havde Brande ikke mindre end 3 andre af vores egne lokale ryttere til start. Filippa Andersen, Sandra Thinggaard og Louise Høj som alle sluttede med gode runder, så det var en travl klasse for vores fantastiske ridelære Kim der stod klar til at hjælpe dem alle på opvarmningen.
Søndag var Brande Sportsrideklub også med i den fjerde og sidste kvalifikation til DM for klubhold. Her sluttede holdet som nr 9 ud af 15 hold med kun 4 fejl men desværre blev tiden den afgørende faktor. Det betyder at holdet samlet set ikke helt har point nok til finalen denne gang men selvfølgelig er klar næste år.

Sandra og Krakatoa fik en 2. plads og en 5. plads i LA

Filippa Christer Andersen og Fiona fik en 10. plads i MB*.