Resultater fra elevstævne

Dagmar har på Caya redet en 0 runde  i 80 cm spring til stævnet på hjemmebane og også redet La1 til 65,3%.

Ida red LC 1 dressur på både Rose og Shane. Hun opnåede en flot 1. plads på Rose og en 2. plads på Shan

Lærke Stausbøll og Catzano red fejlfrit i springklassen på 75 cm

Ida Høgh Jørgensen og Rose red en flot 0 – runde i 70 cm. spring. I anden klasse, ligeledes 70 cm., fik de en enkelt bom og dermed 4 fejl, men to super flotte runder.

Ida Marie havde sin første springstart til elevstævnet sidste weekend på Orchids Samsonite. Det blev til en flot nul runde.

Cecilie Lund Thing blev i forrige weekend placeret som nr. 2 i privatponyklassen på Gribsvads Patri med 70 % i LD1 ved Brande Sportsrideklubs elevstævne. Derudover red hun til 68 % i LD2 hvilket gav en sløjfe.