Hammerum Ponyuge

Lærke Stausbøll og Festina´s Catzano N.
Alle klasser blev klaret fejlfrit, og det blev til 3 sløjfer og en placering lige uden for præmierækken i den sidste klasse.
Julie og Diva fik en 2 plads i LB1 metode S2 og 2 tredie pladser, begge i LB2 metode B4
Mille Fredensborg-Fogtmann red sit første stævne. Hun red fredag på brandeholdet i holdkonkurrencen. Hun red LD1 til 61,944 % – desværre fik vi ikke nok point men endte på en flot 7. Plads ud af 14 hold. Om Lørdagen red hun en LD1 til 66,944 %, heller ikke her blev det til placering men en erindringsrosette skulle man jo have med hjem fra sin første, men absolut ikke sidste ponyuge.
Nana E. Greve og Esmaralda red to nulrunder i LF og LE spring. Herudover red hun også Ld1 på Bjerregaards Rosalil og her red hun til 66%

Brande Sportsrideklub vandt pokalen som “Mest Vindende Klub” til Ponyuge i Hammerum. Nadia havde pokalen med hjem til Brande hvor Amalie tog pænt imod.

De vindende BSR ryttere var:
Julie Sørensen med 3 placeringer.
Clara Grønskov Aastrup med 4 fejlfrie sløjfespring.
Lærke Stausbøll med 3 fejlfrie sløjfespring.
Nana Greve med 2 fejlfrie sløjfespring
Og Nadia Thinggaard med 17 placeringer på tre forskellige ponyer.