Stævneresultater fra Grindsted, Bording og Kolding

Heidi Birch Kristensen og Törnblommes Ländan var i weekenden til regionsstævne i Bording. De debuterede i dressur i ld1 og red til flotte 68,889% og fik en 5. plads. I spring red de LD met B0 og fik en flot 0 runde.

mathilde_jestis_juni2015Mathilde Arvad Overgaard og Jestis Aristoteles deltog i weekendens distriksstævne i Grindsted, hvor de fik en flot 2. plads med 69,655 i LA1.

Filippa C. Andersen startede i weekenden på hendes pony Aggerholm´s La Fayette til distriktsstævnet i Kolding Rideklub.
I LA2** fik de en 2. plads.
I MB2** met. B3 red de en flot nulrunde i hovedrunde og omspringning, og ved dette har Filippa og Aggerholm´s La Fayette nu indfriet kvalifikationskravene for deltagelse ved pony-landsstævner.

filippa_juni2015Som traditionen byder, fik Filippa herefter en omgang vand og en tur i mudderet ……..