Resultater fra regionsstævne i Ikast

Nadia Thinggaard har denne weekend haft stævne-debut med sin nye pony Valør til regionsstævnet i Ikast. 6-årige Valør har med tidligere ejer kun redet et enkelt træningsstævne, men han tog den nye udfordring med imponerende ro. Lørdag startede de dressur (sløjfeklasse). Her blev det til 63,61% i LD1 og 63,33% i LD2, og dermed fik de en roset for at ride til over 60%. Søndag sprang de en fejlfri LX sløjfespring og en fejlfri LE sløjfespring – og det gjorde de i så god en tid at det rakte til en samlet 2.plads i Mini-Cuppen.

Matilde og Gullith sprang en flot nulrunde i LD. I LC sprang de også en flot nulrunde, og kom på en 2. plads med tiden 37,2.

Heidi Birch Kristensen og Waterland’s pocahontas fik en nulrunde i LX met. B0 og på Törnblommes Ländan red hun også en nulrunde i LB** met. B0

Maria Østergaard Madsen og Fiona fik 2. plads med 69,310% i LA2 i cupfinalen, samlet endte de på en 5. plads i maxi cuppen.

Caroline Arvad Overgaard og Skovgårds Safir startede LD1 dressur og red til 71.940%, og fik dermed en roset for at ride over 60%.

Mathilde Arvad Overgaard og Jestis Aristoteles red i indledende runde til 68.710% i LB3 samt 72.759 i LA1, hvilket resulterede i en flot 1. plads. Samtidig blev de også vinder af selve LA1 klassen.

Stinna Thiele Nielsen og Elmholts Lobelia red i indledende runde LC3  til 69% det gav en 2. plads og LB1 til 72,143% samlet fik de en 2. plads i cuppen . Søndag sprang de en fejlfri Ld sløjfespring og en fejlfri LC sløjfespring super flot stævne start til Stinna og hendes nye pony.

Charlie og Lombe_marts2015Mathilde arvad_marts2015caroline arvad_marts2015