Stævneresultater 13-14 september

Anna og maria østergaard sep 2014clonkela miss sep 2014Ved regionsstævne i Jelling d. 13. september fik Caroline Arvad Overgaard på Skovgårds Safir en 2. plads i LD1 med 60,55%,  Mathilde Arvad Overgaard på Ninna Af Damgård fik en 1. plads i LC1 med 66,40%. Ved samme stævne fik Nadia og Jarno en førsteplads i LD2 til 62,14%.

D. 14. September var Anna og Maria Østergaard Madsen til stævne i Jelling, de startede LC%-klasse, hvor de begge red 63,8% i henholdsvis LC1 og LC3, og derfor endte det med en todelt 1. Plads 🙂
Pigerne havde byttet heste, og Maria red derfor på Faisty Pari og Anna på Fiona.

fillippa_sep_hedensted2014Pony-distriktsstævne i Hedensted Rideklub
Filippa C. Andersen red søndag d. 14 september to spring-klasser på Aggerholm´s La Fayette ved pony-distriktsstævnet i Hedensted Rideklub. De var fejlfrie i begge klasser, og blev placeret som nr. 2 i LB** og som nr. 3 i LA*.

Ved samme stævne fik Kamilla Guldal Jørgensen og Clonkela Miss en 2. plads i LB*

tine krog sep viborg2014Lørdag var Tine Krog Jensen til hestedistrikstævne i Viborg, hvor der blev afviklet holdmesterskab som gik i LA. Da Brande ikke selv havde mulighed for at stille et hold havde Tine fået lov til at ride med for Ikast som manglede en rytter.

Holdet sluttede med samlet 8 nulrunder og vandt mesterskabet.

Rikke klinkby var til distrikt stævne i dressur på årslevgården og red MA1 til 68,4% og fik en 2. Plads.