Pony c-stævne i Ikast

Lærke Stausbøll var i weekenden i Ikast Rideklub med Catzano, hvor de fik to placeringer. Lørdag fik de en fejlfri runde i LB * B0, og søndag blev det til en 3. plads i LB** ved Midtjysk mesterskab for kat. 2 ponyer.

Julie var også afsted. På Horsmarks Diva Duchess blev det lørdag til en 1. Plads i LB2 midt jysk mesterskab kval og søndag kostede en ærgelig bom 1. Pladsen i finalen. Derudover sprang de LA2 finalen med 4 fejl i omspringning.
På Milla Sprang de lørdag en 0 runde i LA1 BO og så blev det til en 2 plads i LA2 i midt jysk mesterskab kval og søndag igen en 2. Plads i LA2 midt jysk mesterskabs finalen.

Elisabeth og Nor red LC og LB*, begge B0, og red to 0 runder

Mathilde Sørensen sprang en LC og en LB1* metode B0. I begge klasser red hun flotte fejlfrie runder.