TV optagelser i BSR

RamasjangHer i formiddag havde rideklubben besøg fra DR Ramasjang. De var der for at filme Nadia og Glenys til et programmet Kalles Danmarks Tour, som vil blive sendt til efteråret. I programmet rejser Kalle rundt og samler lyde til hyldest-sange, og de lyde Nadia i dag har hjulpet Kalle med at samle i rideklubben, vil blive brugt i en sang som Kalle optræder med på Torvet i Ikast i morgen (fredag 7 juni klokken 11). Alle er velkomne til at komme og se Kalle optræde.
Ramasjang kontaktede Kim for et par uger siden og bad ham finde en ”lille” pige, som de kunne bruge til optagelserne. Pigen SKULLE være yngre end 9 år og have sin egen pony, så Nadia blev den heldige. Efter aftale med Ramasjang vidste hverken Nadia eller andre noget om det før i går. Tak til alle som har hjulpet med at gøre banerne og rideklubben klar til stævne – det var perfekt timing, så vores rideklub kommer til at tage sig fantastisk godt ud på TV.
Også et kæmpe tak til Christina, som var så sød at møde op og hjælpe Nadia under optagelserne…endda på hendes 18 års fødselsdag.