Ponyugen i Hammerum

Emma og Magic red fredag i Hammerum og havde debut på springbanen i LF. Første runde havde de desværre 2 stop, men anden runde blev en flot 0 runde og det gav en flot roset. Lørdag startede de LD2 med opråb og der red de et fint program til 63.095 % .

For Mille og Bjerregårds Rosalil startede ponyugen med debut på springbanen fredag i LF 30 cm. Spændt Mille og Bjerregårds Rosalil som overhovedet ikke er indsprunget, de tog en bom i hver runde men klarede det super flot.
Lørdag gjorde de så det de er bedst til nemlig dressur, og her blev de nr 1 i LD2 med 70,238 % Meget flot program og stor ros fra dommeren.

Ida Marie og Samsonite startede LD2 , hvor de red flot til 72,857%, LC1 med 71,8%, hvilket gav en anden plads og en 1. plads i LD2 til 72,857%. I LF og LE red de 2 nul-runder

Nadia Thinggaard og Vapiano red sig til to flotte anden pladser i LB3 og LA1

Elisabeth og Nor red fejlfrit i LD og LC stilspring og fik en 3 plads i LC med karakteren 7,8

Emilie og Jolly startede LD spring hvor de fik en tredje plads.

BSR var repræsenteret med hele to hold i holdspringning.
Begge hold klarede det formidabelt og endte efter to flotte hovedrunder i omspringning mod Hammerum Rideklub.
Det blev efter megen spænding de to BSR hold, der løb med begge placeringer, hvor BSR hold 2 med Nadia Thinggaard, Emily Lee Vestergaard og Sara Glæsel Pedersen vandt første pladsen og BSR hold 1 med Elisabeth Møller, Emilie Greve, Mathilde Sørensen og Ida Marie Sørensen vandt anden pladsen.