Resultater fra weekendens stævner

Mille Fogtmann har i weekenden haft debut i udenbys klubstævne. Hun deltog i regionsstævnet i Skjern. Hun red LD1 på Esmaralda og red til 62,778 % og endte på 10. pladsen ud af 16 starter.
Som Mille selv siger så er det vigtigste at man har haft det sjovt, og det havde hun.

Julie og Horsmarks Diva Duchess var i Boller til udvidet klubstævne og springe LB1og LB2 og de blev nr. 1 og 2 med 2 meget flotte runder.

Amalie Birksø Thorsen og Beauty var også i Boller hvor de fik en 2. Plads ud af 34 starter.

Fredags var Filippa C. Andersen til start Ved c-stævnet i Ikast i 2 springklasser på hesten Baloutoni F. Vejgård.
Det blev til en 7. plads i LA2**.  I MB1* red de fejlfrit – og endte lige uden for placering.

Ved stævnet i Hedensted red Violise Frost Bay og Mia 88 Fredag LA* med nul fejl og en 6 plads. De red derudover en LA**, hvor de også er red med nul fejl.
Violise havde også Østerlunds Comet med. Det blev til 2 super runder i henholdvis LA* og LA** – LA* blev til en fejlfri runde.