Mountainbike-løb på BSR’s arealer søndag d. 27 november

Brande Motion afholder på søndag et mountainbike-løb på heden med start og mål på rideskolen.

Der vil komme ca. 125 deltagere til løbet, så BSR´s arealer vil summe af liv under arrangementet.

Brande Motions hjælpere vil starte med at klargøre området omkring rideklubben søndag morgen, og vil være færdige med oprydningen ca. kl. 14.

For at løbet kan forløbe godt og sikkert, både for deltagerne og Brande Sportsrideklub´s daglige brugere, er det rigtig vigtigt at informationerne herunder læses grundigt, og at de nævnte tider overholdes.

* Der må IKKE parkeres på rideskolens område fra kl. 8 søndag morgen, og indtil kl. 14, da cykelruten vil inkludere:

– Cykelstien på Nordlundvej

– Flise parkering foran elevstalden

– Den Store Ridehal

– Græs stykket ved flagstangen

– Den store græs parkering

– Grusvejen mod udendørs arealerne

– Udendørs arealerne

– Heden

* Den Store ridehal vil være LUKKET FRA KL. 7 – 14.

Brande motion benytter porten mod Nordlundvej under arrangementet.

* Brug af folde: Det vil IKKE være muligt at trække til og fra foldene fra kl. 9.45 – 12.30, da området er afspærret mens løbet køres.

Der må godt gå heste/ponyer på foldene i tidsrummet, men der kan ikke lukkes ind/ud.

Håber alle vil hjælpe med til at overholde ovenstående, så mountainbike-løbet bliver en succes.

Kim