Resultater fra stævne i Fredericia Rideklub

denne weekend har Filippa C. Andersen været til stævne i Fredericia Rideklub. Til stævnet var der både distrikts- og landsstævneklasser.

Filippa var til start i fire klasser på hendes nye kat. 1 pony Tarzan. Det var Filippa og Tarzan´s landsstævne-debut sammen.
Om fredagen red de en nulrunde i U-MB1* (distriktsklasse) og blev placeret som nr. 5 i MB2** (landsstævne-klasse) med nul fejl i hovedrunde og omspringning.
Om lørdagen red de igen en nulrunde i U-MB1* (distriktsklasse) og blev placeret som nr. 4 i MB2**-stilspringning med karakteren 8,3 (landsstævne-klasse). Her var de også fejlfrie i hovedrunde og omspringning.
Video fra omspringning i MB2**-stilspringning:
På kat. 3 ponyen Aggerholm´s La Fayette blev det til en nulrunde i U-MB1* (distriktsklasse) om fredagen. Derudover var de fejlfrie i to MB2**-landsstævneklasser – dog uden at opnå placering.