Pokaler

I bestyrelsen vil vi gerne anerkende det gode arbejde der gøres i vores klub.

Derfor vil vi uddele 2 nye pokaler i forbindelse med vores generalforsamling.

En Pokal for god Horsmanship

Denne pokal uddeles til en ungdomsrytter/medlem der udviser god hesteforståelse.

Det vil sige en rytter der er opmærksom på hestene vel og vel, er god til at være sammen med hestene på en fornuftig måde, er god til at vedligeholde hestenes udstyr. Det er også en rytter der gør noget ekstra for at det er rart at komme i klubben, en god kammerat, en der give en ekstra hånd i stalden, hjælper med at rydde op og holde orden, så det er rart og sikkert at færdes i stalden.

En Hjælperpokal

Denne pokal uddeles til en ungdomsrytter/medlem der yder en ekstra indsats som hjælper til vores arrangementer.

For begge pokaler gælder det at klubbens medlemmer kan indstille egnede modtager, når vi nærmer os generalforsamlingen. Bestyrelsen vælger så vinderne blandt de indstillede medlemmer.