Fælles ormekontrol Mandag d. 21 September

Efteråret er kommet, og det er igen blevet tid til at få tjekket vores heste/ponyer for orm.

Vi tilbyder en fælles ormekontrol i samarbejde med HS Hestepraksis.

Alle heste/ponyer vil Mandag d. 21 september få taget en gødningsprøve af Brande Sportsrideklubs personale.

Prøverne vil samme dag blive afhentet af HS Hestepraksis, hvor de vil blive undersøgt for alm. strongylider samt for bændelorm.

Prisen pr. hest/pony bliver  250 kr., som vil blive sat på opstaldningsregningen den efterfølgende måned.

Når vi modtager prøve svarene, vil der blive givet ormekur til de behandlingskrævende heste/ponyer. Prisen herfor vil også komme på opstaldningsregningen den efterfølgende måned.

Priserne herfor oplyses senere.

Hvis man IKKE ønsker at deltage i den fælles kontrol, skal man senest søndag d. 20 september give undertegnede (Kim) besked, samt I uge 39 (næste uge) kunne vise en kopi af laboratorie svar på tilsvarende undersøgelse.

I er velkomne til at komme til mig med evt. spørgmål.

Kim