Stævneresultater

Nadia_jarno_sep2014-2amalie_billy_sep2014Ved regionsstævnet i Rind d. 7. september fik Maria Østergaard Madsen og Fiona
3. Plads i La2 klasse med 69,656%.
Amalie Guntofte Rosenlund og Billy Boy (ejet af Anette Bach) fik de en 8. plads i LC3 med 67,6% og en 1. plads i LB1 med 66,334%. Ligeledes startede Amalie også på Magic Noir (ejet af Anette Bach) de fik en 2. plads i LB1 med 68%.

Ved Revsø Rideklubs fjordhestestævne fik Katja H. Bjerre og Django Møldrup 2. plads i LB1 og vandt jysk mesterskab i LB1 med 71%.
I stilspring 8 cm blev Helene Kjer og Silas først uplaceret og i jyskmesterskaberne for fjordhest Juniorer blev vi nummer 3.

Nadia og Jarno har startet Danmarks Cup LB** i Kallehavegaard denne weekend. Her sprang de fejlfrit i begge kvalifikationsklasser og var dermed blandt de 20 ekvipager som kvalificerede sig til finalen. Finalen blev sprunget som stilspring med landstræner Lars Terkildsen som dommer. I finalen sprang Nadia og Jarno også fejlfrit, og fik karakteren 7,75 hvilket rakte til en delt 9 plads.

Ved samme stævne fik Stinna Thiele Nielsen en fejlfri runde på Phoenix Top Spot i LC metode B0, og en 1. plads på Charlie i LB*.

Simone Recht og Hope havde ved c-stævnet i Sdr. Hygum en nulrunde i både ULB og ULA.