Hej alle sammen!

Rikke_elevJeg hedder Rikke Klinkby og er 24 år  og 6. års beriderelev. Jeg starter her på Brande Sportsrideklub mandag 4. august.

De første 4 år af min læretid har jeg været ved Billund Sportsrideklub, og sidste år var jeg ved stutteri Priess. Det næste år af uddannelsen skal jeg tage her ved jer i Brande:)

Jeg rider både spring og dressur på MA niveau til distrikt og landsstævner.

Jeg har selv to heste med, en spring og en dressur hest, og det er disse to heste, der skal hjælpe mig gennem mine stævne starter og eksamen.

Dressur hesten har min familie selv avlet og jeg har redet ham helt fra starten. Han er nu 8 år og  startklar i MA.

Springhesten har jeg haft siden han var 4 år, og har efterhånden en del starter i MA med flere placeringer.

Jeg brænder meget for klublivet og at undervise og hjælpe med videreudviklingen af hest og rytter sammen.

Kom endelig og hils på mig, jeg glæder mig meget til at komme i gang og hilse på jer allle!

Vi ses

Rikke