Brug af vaskemaskine

Vi vil rigtig gerne være behjælpelige med vask af dine dækner, underlag m.v.

Sådan gør du:

–       kom med det du vil have vasket i en sæk eller pose, så tingene er samlet, og vi ved hvad som høre sammen.

–       I posen ligges en seddel, hvor det tydeligt fremgår hvem som ejer tingene i posen. Skriv også på sedlen hvad det er som er blevet afleveret til vask.

–       Giv en fra personalet besked om, at du har stillet sækken / posen af foran vaskemaskinen.

Sådan gør vi:

– Vi vasker samme dag eller dagen efter, alt efter hvor meget ”vasketøj” vi har, og hvornår på dagen vi har modtaget tingene som skal vaskes.

– Vi hænger efter vask tingene op på tørre bøjlerne i stalden op langs den store ridehal.

– Du / i er selv ansvarlige for at få hentet jeres ting efter vask.

– Personalet eller klubben hæfter ikke for ting som måtte blive væk efter vask.

– Ting som er tørre, men ikke er blevet afhentet, vil blive lagt til side uden ansvar.

Priser:

– Vask af dækken – 75 kr. Pr. Stk.

– Vask af underlag – 75 kr. Pr. Vask (5 stk. Af gangen).

– Vask af gamacher – 75 kr. Pr. Vask (kan evt. Vaskes sammen med underlag, alt efter mængden).

Afregning:

– Kontant ved indlevering af det der skal vaskes.

– Eller beløbet sættes på den kommende måneds regning for opstaldning / undervisning / m.v.