Ny staldmedhjælper

Mit navn er Michelle Snoghøj Mathiesen. Jeg er en glad pige på 16 år, der lige har afsluttet 10. klasse. Det er heste og arbejdet med og omkring heste der trækker mere end gymnasiet.

Jeg har haft med ponyer / heste at gøre hele livet. Jeg har redet ved Mitzi i gennem de sidste 5 år, hvor jeg har redet dressur på landsplan på min pony. Jeg har samtidig redet for Stutteri Vesterdam, hvor jeg har redet ungheste til / op. Jeg har også haft ponyer i ridning, der skulle rides op til salg.

Jeg har undervist og hjulpet børn og voksne med deres heste / ponyer igennem de sidste par år. Jeg har min nye dressurhest med. Den hedder Ryan Air og han er 7 år. Jeg ser frem til at starte stævner på ham.

Jeg har altid gerne villet have med heste og ponyer at gøre og nu er der gode muligheder for det. Jeg glæder mig rigtig meget til at lære en masse nyt, samt nye mennesker at kende her på Brande Sportsrideklub.

Michelle