December 2013

Info!!!

Jane skal pr. 6 januar 10 uger på skole (6. januar – 14. marts), og der vil derfor blive nogle ændringer i dagligdagen på BSR i denne periode.   Undervisning i  elevskolen Mandags hold: Christina Tirsdags hold: Christina Onsdags hold… Read More »Info!!!

Julehygge d. 23. december

Mandag den 23. december kl. 14.00 serverer cafeteriaet gløgg og æbleskiver. Vi håber at mange af vore medlemmer vil komme denne dag, og ønske hinanden og de ansatte en glædelig jul. (pris for gløgge og æbleskiver 5kr)

Juleoptog

Søndag d. 15. december deltog Ida Marie, Astrid, Nanna, Lærke, Ida og Camilla ved juleoptoget.

Danish Christmas Show Warm Up

Ved Danish Christmas Show Warm Up d. 27/11-13 fik Louise høj følgende placeringer: 2.plads i LA** med Lucy Lou 4.plads i MB* med Quinta 92 Julie Brandt Skjelborg og Gullith fik en 7. plads i LB* for pony

C stævne for pony i Herning

Nanna Hyldahl og Lomomba fik en 3. Plads i PRI for pony til C stævne i Herning 1.12 med 67,125% Formodentlig ekvipagens sidste stævne da pony tiden nu er slut.